درمان کراتینین بالا به علت نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

درمان کراتینین بالا به علت نارسایی کلیهکراتینین یکی از شاخص های اصلی نظارت بر عملکرد کلیه است، کراتینین سرم ممکن است پاسخ به درجه ای از آسیب کلیوی مستقیم. هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی است بین 50-80 با نرمال کاهش یافته است، در بیماران، بدون هیچ گونه علائم بالینی.

زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش یافت 25-50، آن را شامل مرحله از ازوتمی. کراتینین خون شروع به افزایش است، اما هنوز هم در زیر 450. علائم معمولا کم خونی، ادرار کردن مکرر، افزایش ادرار، هیچ علایم آشکاری.

هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی است به 0٪ 20٪ کراتینین خون کاهش (حدود 450-707) به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. وجود خواهد داشت کم خونی شدید، افزایش ادرار شبانه، علائم آب و عدم تعادل الکترولیت اختلالات معده و روده، آسیب به سیستم عصبی قلبی و عروقی و مرکزی.

وقتی که نرخ فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 10٪، کراتینین خون بالاتر از 70، در این مرحله، آن را به علائم بالینی واضح و اختلالات بیوشیمیایی خون باشد.

دلایل اصلی برای کراتینین بالا است آسیب کلیه، بنابراین کاهش کراتینین است هدف نهایی نیست، فقط تابع فیلتر کلیه را بهبود می بخشد، کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد.

بیمارستان نفروپاتی پزشکی درمان میکرو چینی نفوذ Shijiazhuang شرکت، به طور موثر می تواند تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد خود را.

نفوذ پزشکی درمان مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی ممکن است به طور موثر نفوذ ضایعه در کلیه ها، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک (فاگوسیتوز) از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و افزایش ایمنی، ضد انعقاد موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی.





:: برچسب‌ها: کراتینین,نفوذ پزشکی درمان میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: